جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

روز سقوط هواپیمای شهید نامجو و جواب نامه یکی از دوستان

امروز مورخ 7/7/90 مصادف با روز سقوط هواپیمای حامل شهید نامجو میباشد . 

 

سخنان زیر از همسرشون نقل شده است :‌ 

 

سه روز بعد از اسباب‌کشی به جبهه اعزام شد و قرار بود برای جشن سردوشی دانشجویان مراجعه کند. طبق معمول ما هم منتظر آمدنش بودیم و چون همه همسران، با نگرانی و دلشوره در غروبی غمبار به اتفاق مادرم و بچه‌ها در مقابل منزل به آسمان نگاه می‌کردیم و صدای هلی‌کوپترهای در حال عبور را به نظاره نشسته بودیم، خیلی دلمان می‌‌خواست که او با یکی از همین هلی‌‌کوپترها آن شب از راه برسد و ما موفق به دیدار او بشویم. خلاصه شب را با دلتنگی فراوان به صبح رساندم ولی احساس من چیز دیگری می گفت و اتفاقات ناگوار را در پیش روی من مجسم می‌کرد. صبح زود رئیس دفتر ایشان به اتفاق چند تن از بستگان به منزل آمدند و من از آنها خواستم که هر خبری شده بگویند، اما آنها برای رعایت حال من که چهار ماهه باردار بودم از دادن خبر خودداری کردند. هرچه اصرار کردم نگفتند، تا این که ساعت 8 صبح خبر سقوط هواپیمای C-130 حامل فرماندهان ارتش و بعد هم اسامی شهدای این حادثه ناگوار را از طریق رادیو شنیدیم. 

 

جواب نامه یکی از دوستان : 

 

سلام
ممنون از وب قشنگت
برگه سفید من اومده اما توش فقط نوشته اعزام به مرکز آموزش نیروی دریایی ارتش اصلا میخوام بدونم من هم مرکز حسن رود افتادم
بعد گروهان اول بهتره یا گروهان شهابی چون تو یه وب دیگه خوندم که از شهابی تعریف می کرد
اصلا میشه گروهانمون رو خودمون تعیین کنیم
و سوال آخر لباس سربازها چه رنگیه و لیسانس چه درجه ای داره ؟ 

 

با تشکر از بازدید شما دوست عزیز 

  

اصولا برگه اعزام سبز میباشد که در برگه کدی که قراره در انجا خدمت کنید رو ذکر میکنه حالا اومدن برگه ی سفید شاید به اختیار خودشون شما رو به یکی از مراکز اموزشی نیروی دریایی ارتش اعزام میکنند.  

البته حسنرود هم مرکز اموزشی نیروی دریایی هست که شایعات حاکی از این است که دیگه قرار نیست سرباز جهت اموزش اخذ کند البته صرفا شایعه است . 

در مورد گروهان ها گویا فرماندهان عوض شدند ولی به نظر من گروهان شهابی بهتر است البته فرق چندانی ندارد . 

اختیار انتخاب گروهان با خودتون نیست مگر در صورت داشتن اشنا. 

لباس دوره ی اموزشی شما که حدودا 2ماه میباشد خاکی است و بعد از اموزشی در صورت نداشتن امریه 3دست لباس مشکی ، سفید ، خاکی دریافت خواهید کرد. 

درجه لیسانس ناوبان دوم میباشد که در اموزشی تاثیری ندارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
منشی گد2گر1 دوره 62- امیرحمزه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سرباز سرافراز نیروی دریایی

خدانگهدارت ای پهلوان آریایی

http://hasanrood.persianblog.ir جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://hasanrood.persianblog.ir

اندر احوالات دوره آموزشی پادگان شهید نامجو

http://hasanrood.persianblog.ir

http://hasanrood.persianblog.ir

جامع ترین وبلاگ راهنمای دوره آموزشی پادگان شهید نامجو انزلی کد 234

منصور اعزام به خدمت شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://mansoor-mousavi.blogfa.com/

آقا دمت گرم
ممنون از توضیحات خوبت
من مطمئن شدم که پادگان شهید نامجو هستم فقط چند تا سوال دیگه : بعد از آموزشی توی این پادگان دوره خدمتم رو باید کجا بگذرونم توی پادگان یا روی کشتی اگه تو پادگان نیروی دریایی کجاها پادگان داره و اگه روی کشتی این کشتی کجاها می خواد مارو ببره .و لباس سفید ملوانی کلاهش چه مدلیه آیا تو سبک مامورای راهنمایی رانندگیه ؟
و سوال آخر در مورد حقوق : حقوق وظیفه با مدرک لیسانس ماهی چقدره و آیا آموزش هم حقوق داره و هزینه سفر به ما پرداخت میکنند ؟

sheevaa دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام، نظام و صهیونیستها مشغول قمار بازی هستند اما شرط‌شان سر جان مردم ایران است. پیشبینی‌ کردند هزارها مردم بی‌ گناه ایران تلف خواهند شد اگر صهینیستها به نیروگاهای اتمی‌ حمله کنند. مثل اینکه آقایان راجع به جان برّه یا بزی حرف میزند. صهیونیستها فقط اسراییلی نیستند آقایان دزدان که در نظام تشریف دارند از صهیونیستها بدتر هستند. خودشون حسابهای دلار و پوند در خارج دارند ولی‌ مردم را به کشتن میدهند و وعدهٔ امام زمان میدهند. مرگ بر صهیونیست داخلی‌ و درونی‌.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد