جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

سلام

سلام عرض میکنم خدمت تمامی سربازان ، هم دوره ای هام.

همدوره ای هایی که روز اخر برای هم اشک میریختیم.

سلام میکنم به خاطرات خوش سربازی.

سلام میکنم به جناب جهان تیغ، سرکار سوری ، بریامون و ...

سلام میکنم به روزهای نظافت ، ورزش صبحگاهی، رژه

کجایین شماها؟

قریب به ۱۰ سال گذشت.

هنوز یک سند رو نشده نگه داشتم که خاطرات را برایتان زنده خواهد کرد چنانچه به وبلاگ سر زدید حتما با کامنت ها خوشحالم کنید .

من پوریا کشفی با لیسانس به خدمت رفتم و الان که این مطلب را برای  شما مینویسم دوره دکتری رو نیز به پایان رساندم و الان هم مدرس دانشگاه هستم و هم داور اتاق داوری گرگان .

وضعیت شما چطور شد؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
صادقی نسب پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:25 ب.ظ https://mobinsoft.net

سلام
آقا چاکریم
صادقی نسب هستم
من کماکان لیسانس موندم و شکر خدا تونستم یک کسب و کار راه بندازم.
یه شرکت برنامه نویسی و تولید نرم افزار داریم.
mobinsoft.net
انشالله همیشه موفق و موید باشید.

عبدالهی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 04:55 ب.ظ https://www.instagram.com/hamkhedmatiha

در خدمت دوستان حسن رودی هستم

ماهان پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ب.ظ

بریامون با سرعتی که می‌رفت الان باید امیر بازنشسته شده باشه!

علیرضا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام آقا پوریا کشفی عزیز ! بابت شور و علاقه ای که به اون دوران داری و یادش رو زنده نگه میداری ممنونم .
من هم دوره ای شما بودم ولی در گروهان جناب شهابی پور!
یاد اون دوران مرخصی های ساعتی و انزلی گردی و بازار های خاص شمال بخیر ! یاد اون مغازه هایی که روبروی پادگان بود و بچه ها گوشیهاشون رو اونجا امانت گذاشته بودن و هر چند روز با امید و شوق میرفتن به گوشیشون سر میزدن بخیر !
یاد زمین چمن تیم ملوان بندر انزلی بخیر توی پادگان ما بود !
یاد مهرداد اولادی ، همخدمتیمان بخیر !
یاد اون دوران بخیر !
به همین سادگی داره 13 سال میگذره !

یه سرباز توی نیرو دریایی ارتش جمعه 24 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 02:19 ب.ظ

اقا من تازه سربازیم شروع شده وبلاگ شمارو دیدم ، خیلی برام جالبه ، دمتون گرم که این مطالب رو نوشتین و ثبت کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد