جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

اطلاع رسانی در مورد شایعه

یکی از دوستان در قسمت نظرات اعلام کرده بود که جناب جهان تیغ دچار بیماری قلبی هستند و وضع ایشان وخیم است


در جواب ایشان باید خدمتشون عرض کنم که با جناب جهان تیغ تماس گرفته شد و ایشان در سلامت کامل بسر میبرند و این خبر را کاملا تکذیب و فرمودند شایعه ای بیش نبوده


انشاا.. سایشون همیشه بالا سر سربازان حسنرود باشد و از اخلاق و بیانات ایشان بتوانیم پندهایی بیاموزیم


....

 و اما راجع به وبلاگ : زین پس تصمیم دارم خبرهایی که دوستان در مورد حسنرود به اطلاع من میرسانن در وبلاگ قرار داده تا بتوانم اطلاع رسانی جامعی داشته باشیم.


روز اخر خدمت هم بهتون توضیح دادم و بعید میدونم موردی رو از جا انداخته باشم .اگر موردی بیاد اوردم حتما خدمت بازدید کننده های عزیز عرض مینم ..


من هر چند روز به این وبلاگ سر میزنم سوالی داشتید در خدمتتون هستم..


زنده باد حسنرود

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران صمدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.mehransamadi.com

سلام
من دوره ی هشت آموزشی حسنرود بودم سال ۱۳۷۵
وبلاگ جالبی دارید
به نظرم ادامه بدهید و تمام افراد آموزش دیده در حسنرود را در شبکه ی مجازی دور هم جمع کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد