جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

حقوق اموزشی

دوستان عزیز سلام .. 

 لطف کنید راجع به حقوق اموزشی سوال نکنید . در این وبلاگ فقط یه پست راجع بع حقوق اموزشیه.. 

متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم الان ۱سالی هست اموزشیم تموم شده و با پیگیری های مکرر راجع به این که حقوق اموزشی ما چی شد یکی از فرماندهان پادگان در همان روزهای اول به ما قول دادن که حقوق ما رو ستاد مرکزی به حسابمان واریز میکنند..  

گویا خبری از ان نیست.  

لازم به ذکر است فردی که اسمش محفوظ است این مطلب رو در اوایل اموزشی خاطر نشان کرده بود که بودجه موز درجه یک داده میشود اما ما موزه درجه ۲ میخوریم ... 

با تمثیل فوق دنبال حقوق اموزشی نباشید و منتظره معجزه ای باشید که این حقوق به حسابتون واریز شود. 

البته ناگفته نماند فقط حقوق بچه های امریه ریخته نشد و حقوق سربازهای عادی رو ۲هفته یا ۳ هفته بعد از دوران اموزشی ریختند. 

خالی از لطف نیست که خدمتتون عرض کنم برای یه حساب باز کردن که از سوی پادگان همش به ما فشار میاوردند وقت شماره حساب دادن داره تموم میشه مجبور شدم تو گرمای تابستون مرخصی بگیرم و برم رشت تا حساب باز کنم و شماره حسابمو تحویل اقایون بدم ... 

اما چه فایده... یعنی این پول کجا رفته ؟‌یا اصلا پولی به وجود امده که جایی رفته باشه یا نه  ؟ 

کسانی که قصد ارشد و یا منشی شدن را در پادگان دارند

دوستان جواب نامه های جدید در پست مربوط داده شد . 

 

 

شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما: 

*** شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما اگر آنان نباشند اراشد دیکتاتور گروهان خواهند شد و هر کاری دوست داشته باشند انجام می دهند. 

منشی قهرمان عزیز گروهان 

*** شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما اگر با آنها دوست نباشی از مرخصی و معافیت از بعضی امور خبری نیست.  

گویم رازی به تو در گوشی بشو دوست با هر چه منشی 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما اگر آنان نباشند اراشد زیرآب همه را خواهند زد همچنان که زیرآب خود منشی ها را هم می زنند 

.

هست زشت ترین کار سرباز زیرآب زدن هر چه سرباز 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما همه نسبت به آسایش آنان حسادت می کنند. 

بخور و بخواب کارشان است خداوند بزرگ نگهدارشان است 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما آنان جلوی پارتی بازی اراشد را می گیرند. 

تا توانی خدمت به هم رزم کن عزم مبارزه با پارتی جزم کن 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما بی شک شما هم آرزو می کردید همچون آنان از رزم معاف می شدید و کار اداری انجام می دادید. 

سرباز سرافرازم به زندگی می نازم 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما به قول یکی از بزرگان؛ منشی ها نخبگان و اراشد اراذل هر پادگانی هستند.

فرق است میان منشی و ارشد

اولی نخبه و آن یکی اراذل

گل بی خار خداست 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما همانگونه که از نامشان پیداست فقط و فقط کارشان نگاشتن است و امور اجرایی برعهده اراشد است. 

آنکه هفت اقلیم عالم را نهاد هرکسی را هر چه لایق بود داد 

***شاید به نظر شما منشی ها منفور باشند؛ اما ما ایرانیان تا چیزی را از دست ندهیم قدرش را نمی دانیم 

قدر زر، زرگر بداند و قدر گوهر، گوهری قدر گل ،بلبل بداند و قدر پیغمبر، علی 

 

نگاشته شده توسط امیر حمزه ملکیان منشی دوره 62

جواب نامه ها و سپری شدن یک سال از دوره 62

     نامه های 27/4/90

 

 

سلام
تو این هتل حسن رود امکان دسترسی به اینترنت برای سربازا مهیا هست؟
امکان اینکه سربازهای بومی تو گیلان باقی بمونند چند درصد؟ 

 

پاسخ : حالا گفتن اسمش هتل هست ... اگه به سرباز اینترنت بدن که تو جنگ هم دنبال اینترنت میگرده .. بومی بودن هیچ تاثیری نداره دوستانی بودند که بومی بودند اما سیستان بلوچستان و سیرجان هم افتادن  

با سلام
سایت رسمی نیروی دریایی ارتش چیست؟
نام مرکز نظام وظیفه(ادامه خدمت بعد از دوران اموزشی) در تهران چیست؟
امکان استخدام شدن در نیروی دریایی منوط به اگهی استخدام این نیرو است یا اینکه میتوان بعد از پایان خدمت در این نیرو مشغول به کار شد؟
با تشکر

پاسخ : هیچ کدومشو نمیدونم ..... فقط فکرکنم امکان موندن بعد ازخدمت وجود داشته باشه ... راجع به حسنرود سوال کنین  

  

 نامه های 14/4/90

 

دت زمان خدمت اموزشی چقدر است و چه زمانی مشخص میشود که ما بقی خدمت کجا هستم؟ بسیجی فعال چقدر کسر خدمت دارد؟ 

 

پاسخ:  دوره اموزشی حدودا 56 روز است - اواخر خدمت اموزشی مشخص خواهد شد که کجا خواهید افتاد- برای هر سال بسیجی فعال 45روز از خدمت شما البته به غیر از دوران اموزشی کم خواهد شد که مشروط به پر کردن فرم ثبت سوابق که از پایگاهی که پرونده بسج شما در انجا هست خواهد بود .// با تشکر از بازدید شما

 

 2- سلامممنون بابت جوابی که به سوالم دادید
از حضور مبارکتان یک سوال داشتم
لطف بفرمایید بگویید بعد از خدمت اموزشی در پادگان ش.نامجو به چه شهرهایی سربازان دانشجو فرستاده میشوند؟
احتمال ادامه خدمت به شانس بستگی دارد؟
 

  

پاسخ :

تهران ، سیرجان ، رشت ، انزلی ، سیستان و بلوچستان و جاهایی که نیروی دریایی داره ... 

بله -کاملا شانسی است بجز داشتن پارتی و موارد خاص مانند ازدواج

 ------------------------------------------------------------------------ 

دوستان دوره 62  یک سالیگتون رو تبریک میگم بهتون ... امروز مصادف با 1تیر 90 یکسال از رفتن به سربازیمون گذشت.. موها تنم سیخ  شد..



------------------------------------------------------------

3- سلام و خسته نباشی بابت سایت خوبتون

میخواستم بدونم تو دوران اموزشی امکان ارسال نامه وجود داره نامه یا بسته ای که برای سربازی میاد به دستش میرسه؟
چند روز بعد از تقسیم لباس مرخصی میدند؟
با تشکر

لطفا جواب من را فورا بدهید ممنون

پاسخ:

بله این امکان وجود داره ... به شرط اینکه اطلاعات پادگان ، یگان ، گروهان ، خوابگاه و نام فرمانده در ادرس ذکر شده باشد.... . رسیدن نامه بستگی به نوع پست داره ... بعد از تقسیم حدودا یک هفته مرخصی دارید...........


4-ل می خواستم ازتون به خاطر راه اندازی این وبلاگ تشکر کنم من تیر ماه عازم حسن رود هستم من رتبه 40 کنکنور کارشناسی ارشد شدم و با احتمال خیلی زیاد صرف نظر از شبانه دانشگاه تهران دانشگاه علامه یا شیراز قبول می شم. بنابراین فعلا فقط دوره آموزشی و دو هفته بعد از اون رو خدمت هستم با چند نفر که در مورد حسن رود صحبت می کردم می گفتن که بعد از آموزشی احتمالا میندازنمون بندر عباس یا یه جایی تو جنوب آیا راهی داره که بعدش همون جا بمونم یا یه جای دیگه تو شمال مثل نوشهر؟ آخه واقعا سخته که به خاطر دو هفته برم بندر عباس باز واسه ثبت نام برگردم (خودم گرگانیم)

مورد بعدی انگشت شصت پاهام هست که متاسفانه اگه یه خورده بهش فشار بیاد شدیدا عفونت می کنه (از موقع دبیرستان مشکل دارم باهاش به همین خاطر هم نه می تونم فوتیال بازی کنم نه درست و حسابی بدوم) من از جند ماه قبل به خاطر این مسئله استرس گرفتم که نتونم اونجا فعالیت های بدنی رو انجام بدم. دکتر هم رفتم قبلا و گفت که تنها راهش عمل جراحی هست ما دوستام گفتن فعلا عمل کنم تا موقع خدمت که اون موقع مرخصی بگیرم. الان هم به همین خاطر شدید استرس گرفتم. با چند نفر که مشورت کردم گفتن که احتمالا باید با دمپایی بدوم یا اینکه معاف از رزم می شم که در اون صورت هم باید کارهای خیلی ناجور مثل تمیز کردن دستشویی و نگهبانی آفتابه و ... انجام بدم. می خواستم ازتون راهنمایی بگیرم که چیکار کنم و بپرسم که اونجا شرایطش چطوریه؟

 

پاسخ: 

در مورد سوال اول اطلاعی ندارم ولی تا این حد میدونم که هر جا افتادید به اجبار باید برید مگر در صورت داشتن پارتی.. بستگی به شانس شما داره که کجا بیفتید.. 

شما معاف از رزم میشوید همونطور که میدونید به احتمال زیاد شما رو در سلف قرار میدهند که بستگی به زرنگی خودتون داره که در سلف چکار کنید ... البته معاف از رزم شدن منوط به داشتن نامه از بیمارستان ارتش هست ... پیشنهاده من : سعی کنید ارشد نظافت سلف باشید .. و اصلا در قسمت شست و شو و مهیا کردن لوازم نهار و شام وصبحانه نباشید ...البته 45روز بیشتر نیست زود میگذرد .