جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

پوتین دزدی در مسجد پادگان

یه چند روزی نماز خوندن در پادگان اجباری شده بود و موقع نماز که میشد خوابگاه ها خالی میشد.


هرکی با هر دینی که داشت باید حضورشو در این مسجد اعلام میکرد . حتی مشاهده شده بود که حضور


غیاب هم در این خصوص به عمل میاد. عجب داستانی داشت این نماز خوندن.


روز اولی که بچه ها به مسجد رفتن توجیح نبودن و بعد از اتمام نماز پوتین هایشان توسط  کرکس های


پادگان به سرقت رفته بود .


اما فردای اون روزا موقع نماز خود فرماندهان اعلام میکردند که مواظب پوتین هایتان باشین و حدالامکان علامتی در روی پوتینتون درج کنید.


چشمتون روز بعد نبینه لاک غلط گیر ، ماژیک ، خودکار ، نخ وسوزن شده بود وسایلی که با اونها علامتهایی  روی پوتین درج میکنند.


پوتین ها عجب رنگ و رویی گرفته بود . یکی روی پوتینش با لاک غلط گیر نوشته بود 007 و دیگری


نوشته بود puma و یکی هم با نخ و سوزن سفید روی پوتین مشکی رو دوخته بود . کم مونده بود از جونمون هم واسه نماز خوندن اجباری محافظت کنیم.


اما امان از دست این دانش اموزا که به علامت و این حرفها هم رحم نمیکردند و نمازشون رو زودتر تمام میکردند که بتونن صاحب پوتین های نو بشن .


من هم که این وضع و دیدم روز اخر ترخیص کلاه و پوتین و شلوار و ... رو  تقدیم به یکی از همین دانش اموزا کردم.


این هم خاطره ای بود که خوندنش خالی از لطف نبود.


دلم تنگ شد

گفتم یه سری به مطالب قبلی وبلاگم بزنم . چقدر دل ادم میگیره وقتی بدونی روزهای اول دوستای صمیمیت به وبلاگ سر میزدند و یکسره با نظر گذاشتنشون خوشحالم میکردن . اما الان هیچکدومشون به وبلاگ سر نمیزنن .


دوران شما هم همینطور خواهد بود .بعد از اموزشی تا چند ماه اول همه از حال همدیگه خبر دارن اما بعدش !!!!! انگار نه انگار که دوستی دارن .. هر کی میره سمت و سوی خودش.


اما بدونین دوستتون دارم.


یکی از دوستانم در قسمت نظرات شعر قشنگی گفته بود که دلم نیومد اینجا نزارم . و اون شعر این بود :


             دادیم ز کف نقد جوانی و دریغا
       چیزی به جز از حیرت و حسرت نستاندیم