جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جواب

سلام.
من خدمت قبلی دارم. 7 ماه. اول آبان 90 هم اعزام شدم به حسن رود. 2 آبان به ما که خدمت قبلی بودیم 12 روز مرخصی دادن و بقیه رو نگه داشتن. گفتن 14 آبان اینجا باشید.
حالا موندم این 12 روز مرخصی رو بابت چی به خدمت قبلی ها دادن؟ بابت اینکه بریم لباسایی که قبلا گرفته بودیم رو ردیف کنیم (چون لباسی هم به ما ندادن)
یا بایت اینکه ما کلا آموزشی نداریم و میخوان برگه های ترخیصمون به دستشون برسه؟
خلاصه سر خدمت قبلی هایی که یا شما اعزام شدن، چه بلایی اومد؟
ممنون 

 

 

پاسخ :کسانی که قبلا خدمت کرده اند عمدتا از دیگران جدا می شوند و به واحدی دیگر منتقل می شوند و باید قسمتی از امور آموزشی را بگذرانند همچنین به این دسته از سربازان لباس داده می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
دوره ۵۹ پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

مرسی دوست من .. تمامیه خاطرات برام زنده شد .. خیلی از وبلاگت لذت بردم

همون که پرسیده بود دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
آموزشی در کار نبود. حتی 1 روز
14 که رفتم اونجا (بعد از مرخصی اول) یه امتحات تستی گرفتن که خودشون خیلی کمک کردن (مستقیم نگفتم چیکار کردن. خودتون دس بزنید)
بعد امتحان گفتن برگه های ترخیص هنوز از تهران نرسیده. برید 21 ابان اینجا باشید. رفتیم مرخصی (ا ماه از خدمت گذشت. هیچی به هیچی). 21 برگه های ترخیص و لباس رو دادن و گفتن به سلامت. اکثرا هم یا بندر عباس بودن یا بوشهر. 5 نفر تهران بودن.

علی کیا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام من خدمت قبلی دارم الان برا آموزشی باید اول دی برم حسن رود میشه دقیق بگین چقد باید آموزشی بمونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در صورتی که خدمت قبلی دارید احتمالا از بقیه دوره اموزشی معاف خواهید بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد