جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

کلی گویی و پاسخ به یه سوال دیگه

داشتم در دنیای مجازی قدم میزدم یهو یادم افتاد که وبلاگی هم دارم . اینقدر انتشار مطالب در شبکه های مجازی به راحتی انجام میشه و میتونه بیننده های زیادی رو به خودش جذب کنه که ادم میلی به نوشتن در وبلاگ نداره . 

اما بعد از مدتها که اومدم برام جالب شد /. کی باورش میشه که دوباره وبلاگ رو خوندم و خاطرات رو در ذهنم تداعی کردم ؟

در دفترچه خاطراتی که در خدمت داشتیم و روز پایان خدمت اموزشی بهم قول دادیم که همیشه باشیم ،  همیشه با هم در تماس باشیم.


به قولمون عمل کردیم اما برای یکسال بعد ، الان نه تنها خبری از همدیگه نداریم بلکه کسی هم به این وبلاگ دیگه سر نمیزنه .


بی شک یکی از بهترین دوران با وجود  اینکه همیشه واسمون وحشتناک جلوه داده شده همین دوران خدمت اموزشی  هست . . قریب به شصت روز زندگی جدیدی رو اغاز میکنی . و تو این زندگی جدید ادم های زیادی ورود پیدا میکنن و خاطرات قشنگی که حتی گاهی وقت ها با قهقه های بلند همراه هست رقم زده میشه

. . . دوست عزیزی که وبلاگ رو مطالعه میکنی من تمام گفتنی ها رو گفتم  . درسته انتشار مطالب در اینجا به گرد پای دنیای مجازی هم نمیرسه . اما الان نوبت خاطرات شماست ./. خاطرات سربازیتون رو با نام و مشخصات بزارین تا من هم اونا رو به اسم خودتون انتشار بدم و همیشه یادگاری بمونه .


و اما سوالی که در قسمت نظرات خیلی به چشم میخورد اینه که میخواستین بدونین نیروی دریایی چه اموزش هایی داره :


دوستان عزیز فکر نکنین که چون اسم نیروی دریای هست اموزشی سربازیتون تو کشتی هست و یا اینکه بهتون اموزش شنا و غواصی و .... میدن . نه اینطور نیست شما هم مانند ما بقی سرباز ها یک سرباز صفر هستید که اموزش هایی مثل تیراندازی ، اردوگاه و ... دارید و برخلاف اسمش هیچ تماسی با آب ندارید .


بیننده عزیز من چندین سالی هست که دوران خدمتم به پایان رسیده . اما میدونم شما هم مثل من وقتی برگه اموزشیتون میاد میاین در اینترنت دنبال اطلاعات در خصوص دوره اموزشی . به همین مناسبت این ایدی من در فیس بوک هست : pourya kashfi

باز هم اگه سوالی بود تا جایی بتونم کمکتون میکنم .


از دوران خوشی که در انتظارتون هست لذت ببرین که این دوران برگشتنی نخواهد بود ./