جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

دلم تنگ شد

گفتم یه سری به مطالب قبلی وبلاگم بزنم . چقدر دل ادم میگیره وقتی بدونی روزهای اول دوستای صمیمیت به وبلاگ سر میزدند و یکسره با نظر گذاشتنشون خوشحالم میکردن . اما الان هیچکدومشون به وبلاگ سر نمیزنن .


دوران شما هم همینطور خواهد بود .بعد از اموزشی تا چند ماه اول همه از حال همدیگه خبر دارن اما بعدش !!!!! انگار نه انگار که دوستی دارن .. هر کی میره سمت و سوی خودش.


اما بدونین دوستتون دارم.


یکی از دوستانم در قسمت نظرات شعر قشنگی گفته بود که دلم نیومد اینجا نزارم . و اون شعر این بود :


             دادیم ز کف نقد جوانی و دریغا
       چیزی به جز از حیرت و حسرت نستاندیم

نظرات 6 + ارسال نظر
از گروهان شهابی پور دوره ۶۲ چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

هیچ وقت تو وبلاگ قشنگت از جا کفشی در مسجد چیزی نمیگی!
چه عزیزانی که پوتینای تمیز و نو شونو از دست دادن از جمله خودم !
دانش آموزای دوست داشتنی به اونجا به عنوان یک شکارگاه پوتین نگاه میکنن !
بگذریم . تو این مدت حدودا ۱.۵ سال من همیشه وبلاگت رو میدیدم . خیلی خوب مینویسی . خوشبحالت .
اگر چه از گروهان ما بدمیگی!!

حلقه چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://halqeye-rendan.blogfa.com/

مدیر وبلاگ جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

دوست عزیز من از گروهان شهابی چیز بدی نگفتم . اگر حرفی هم زدم بابت مزاح بود . خیلی ممنون که یاد اوری کردید حتما راجع به مسجد و پوتین ها خواهم نوشت

بچه های همدان یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام پوریا جان ما همیشه به یاد دوران خوب آموزشی و همه دوستان الخصوص شما هستیم همیشه به وبلاگ سر میزنیم . یاد اون روزها بخیر راستی ازدواج کردی ؟ سلام ما بچه های همدان را به تمام بچه ها برسون . دوستتون دار

به به دوستان عزیزم . خیلی مخلصم .خوشحالم کردید که به این وبلاگ سر زدید.

از گروهان شهابی پور۲ جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام آقا پوریا منم مثل دوست عزیزمون تو مدت تمام نوشته هاتو میخونم واقعاٌ دستت درد نکنه و خسته نباشی.
راستی چون ما تو گروهان شهابی پور بودیم شمارو نمیشناسم میشه یه عکس از خودت هم برامون بذاری و بگی اهل کجایی؟
بازهم دستت درد نکنه.

سلام دوست عزیز . با تشکر از بازدید شما . چشم در اولین فرصت همین کارو میکنم

جمشید جهان تیغ پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام جناب کشفی.ما همیشه میایم و سری به وبلاگ شما میزنیم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

مرسی جناب جهان تیغ . شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد