جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

بعد از خدمت به چه کاری مشغول شدید؟


سلام / من بعد از مدتها دوباره اومدم /

بچه های دوره 62 حسن رود اصن کلا اونایی که خدمتشون تموم شده بگین ببینم الان مشغول چکاری هستین ؟


من که خودم نماینده حقوقی شهرداری شدم / اما هنوز قراردادی ندارم /

شما هم نظراتتون رو به همراه سال پایان خدمت بزارین تاببینیم چکاره شدید

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام اقای کشفی امیدوارم که دوران بعد خدمت برای شما بسیارمسرت بخش و سعادت بخش باشد.ارزوی سربلندی و موفقیت شما را در تمامی مراحل زندگی را از خداوند منان دارم. چنان با نیک و بد سر کن که بعد از مردنت عرفیست. مسلمان به زمزم شوید و هندو بسوزاند . جهانتیغ

پوریا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

دورود بر نام بزرگ جهان تیغ که ما رو فراموش نکرد / به یادتان هستیم /

حسینی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام جناب جهان تیغ.من اعزامی دوره 66 بودم(زمان جناب کوهستانی و بورسیه های کشتیرانی و...) و امریه بودم. کلهم اجمعین خیلی بهم خوش گذشت تو آموزشی .بعد از چند ماه ارشد قبول شدم.حالا قراره آخرای سال بیام دوباره خدمت.چند تا سوال داشتم دوباره میفتم حسن رود؟و اینکه باید آموزشی رو دوباره برم تا آخرش؟آخرشم اینه که کجا میفتم با فوق لیسانسم؟ترجیح میدم تهران بیفتم. اگه قراره تهران نیفتم و برم جنوب ، برم بوشهر.شاید برای بقیه فرقی نکنه اما من چند تا فامیل دارم. جناب چطوری میشه حلش کرد؟

حسینی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

از مدیر محترم سایت هم خیلی ممنونم.از این که دیدم مطالب رو بروز کردید خیلی خوشحال شدم خدا قوت.راستی اگه شما هم جواب سوالات منو می دونید ممنون میشم پاسخش رو بدید.

جهانتیغ دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام جناب حسینی خوشحالم که به یاد ما هم هستید. اگر شما سهمیه دریایی باشید اموزشی انشالله میایی حسنرود ولی دوماه اموزشی را نمیبینید فقط امریه محل خدمت خودتون را میگیرید و میروید محل خدمت و انشالله همانجاییبیفتی که خودت میخوایی . به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد