جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

انجام امور زیر در دوره سربازی ممنوع است

انجام امور زیر در دوره سربازی ممنوع است:


موهات را بلند نکن.


روت را زیاد نکن.


از اوامر سرپیچی نکن.


فرار نکن.


با اسلحه شوخی نکن.


غیبت نکن.


به آینده فکر نکن.


درگیری ایجاد نکن.


به فرمانده بی احترامی نکن.


غیر از خدمت به چیز دیگری فکر نکن.


با رئیس عقیدتی جر و بحث نکن.


اعتراض نکن.


از تلف شدن وقتت ناله نکن.


از آشپزخانه دزدی نکن.


زیرآب زنی نکن.


نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://mahsa68.blogsky.com/

وای خیلی سخته دوران بدیه هم واسه نامزدم هم واسه من من که خسته شدم الان تازه میشه ۲ هفته که رفته اموزشی با وجود ۵ روز مرخصی انگار۲ ساله که رفته
اخه نمیدونم این چه قانونیه که باید ۲ سال از خونه و خانواده دور باشی دلم واسش تنگ شده

به به .... عجب دلی .. .امیدوارم همیشه همینجوری پابرجا باشین . 120 سال در کنار هم زندگی کنین

امیرحمزه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

کاش اصول آموزشی را در تابستان ها به دانش آموزان

دبیرستانی تعلیم بدهند تا عمرشان در اوایل جوانی تلف

نشود.

میثم دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

پس با این وجود باید بمیریم دیگه.

میشه به من کمک کنی و بگی بچه ها اونجا چجوری سیگار میاوردند؟
من اونجا به چند تا قرص هم نیاز دارم ولی غیر مجازه میشه بگی چجوری میتونم ببرم؟ممنون

کف پوتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد