جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

سربازان جدید و قدیمی ها

تا حالا طرف حسابم سربازان دوره خودمون بود که چرا وقتی وارد وبلاگ میشن در قسمت نظرخواهی نظراتشون رو اعلام نمیکنن و این در حالیست که این وبلاگ چندین هزار تا بازدید کننده داشته و جناب جهان تیغ با این همه عظمت هر پستی که تو وبلاگ میزاشتم نظرشون رو اعلام میکردن  . 

اما الان حرفم به سربازان جدید هم هست :  

این وبلاگ از وبلاگ های دیگه کپی نشده و تمام نوشته های این وبلاگ کار خودم و دیگر دوستان بوده .. من تمام راه و چاه رفتن به سربازی در پادگان حسن رود رو بهتون گفتم چون میدونستم شما هم مثل خودم از رفتن به سربازی اندکی واهمه دارید ..  

حتی دوستانی که در قسمت نظرات سوالاتشون رو پرسیدن من در یک پست جدا بهشون جواب دادم .. بعضی ها هم که با ایمیل سوالاتشون رو پرسیدن که به اونها هم جواب دادم ... 

حالا به نظر شما این سزاواره که از وبلاگ به عنوان تجدید خاطره یا راهنمایی برای سربازیتون استفاده کنی اما یک نظر خشک و خالی نزاری ؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سرباز 64 پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

damet garm khili etelaate topi dadiiiiiiiiiii.damet garm jedi

خواهش عزیز مرسی

سرباز ۶۴ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

فقط سرکار چراغزاده.من که تمام روحیمو از اون میگیرم.اخره هرچی مرده.جناب جهان تیغ که گله.بریامون باید کمتر تبعیض غایل بشه

دوره 63 پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

با یاد روزهای حسن رود در دوره 63 زندگی میکنم درود بر شرف و آزادگی سرکار سوری و سرکار شیراوند هرچند شاید جدیدی ها نشناسنشون

درودددددددددددددددددددددددددد بر شیر مردان پادگان

دوره 62 گردان 3 دانشجویی گروهان 2 خوا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

درود بر جناب شهاب پور
الان با تمام کم و کاستی های دوره ی آموزشی بعد از گذشت 13 ما یادش رو گرامی میدارم
و همچنین درود بر ارتشیان واقعی سرکار شیراوند و سر کار سوری مرد خدا
یادشون بخیر هر کجاهستند سلامت باشند

درود بر شما

دوره 62 گردان 2 شهابی پور چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام اول از شما تشکر میکنم
میخوام بگم من تو گروهان جناب شهابی پور آموزش دیدم
تمام مراحل آموزشی را انجام دادم و به این کار افتخار میکنم
همه ی اون کار ها الان شده خاطره
البته برای اینکه طعم جیم شدن رو هم بچشم روزی رو که امیر اومده بود جیم شدم و وقتی دژبان ها از پشت مسجد مارو دیدند و به سمت ما اومدند ما به خوابگاه 3 که انبار بود و بعدا شد خوابگاه شما شد فرار کردیم
عجب استرسی !!!!!
ا

امیر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام دمتون گرم واقعا خیال من یکیرو راحت کردین آخه اول آبان میخوام آموزشی برم شهید نامجو بخاطر همین کمک بسیار بزرگی بمن کردین .دمتون گرم

چون ما هم همین سوالات واسمون پیش میومد واسه همین وظیفم رو انجام دادم

14 جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

مرسی بابت اطلاعات !

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد