جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

در جواب اقا سجاد

 اقای سجاد ارشد اتاق ۵ خوابگاه شماره ۱ دوره ۶۲ 

با ایمیل kh.sajad@yahoo.com 

ضمن تشکر از شما برای بازدید از این وبلاگ باید خدمت شما عرض کنم که عکس هایی که در وبلاگ مشاهده میکنید حاصل همکاری دوستان دوره ۶۲ میباشد .. بنده جز تعداد محدودی عکس ندارم ..  

شما اگه عکس و خاطره ای دارید میتونید برای زنده نگه داشتن ان برایم میل کنید تا در اسرع وقت به اسم شما در وبلاگ ثبت بشه ... 

 

با تشکر ....

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام. از تهران چطور میشه اومد پادگان حسن رود. با اتوبوس- با قطار هم میشه اومد یا نه. من اول باید برم سمنان خودم رو معرفی کنم بعد باید بیام اونجا. سمنان به من لباس میدن بعد مرخصی میدن تا خودم رو برسونم پادگان؟ من اول اردیبهشت ۹۰ اعزاممه. سوالام واقعا در حد ابتدایی شرمنده تجربه نداریم دیگه. تو یک پست در جواب یکی از دوستان نوشته بودی بعضی از مسائل رو به صورت خصوصی براش ایمیل میکنی . اگه مفید هست برای من هم ایمیل کن.
راستی باید اول سال جدید رو به شما تبریک میگفتم انشالله سال خوب و خوشی داشته باشی.

حمید یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

راستی اگه سوال منو خوندی حتما برام ایمیل بزن. عنوانش رو هم بزار پادگان حسن رود.
hsj_852002@yahoo.com
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد