جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

روزهای پایانی وبلاگ

 

خوب دوستان گلم خدمت من هم به پایان رسید ... کار این وبلاگ هم قریب است که به پایان برسد ... لحظات خوبی در کنار هم بودیم و همکاری خوبی داشتیم ... 

اما اینا ملاک اصلی من نبود ... ملاک اصلی من این بود که تا سالهای سال وقتی این وبلاگ رو باز میکنی بتونی تجدید خاطره کنی و به یاد من حقیر هم باشی و بدونی یه پوریا کشفی بود که خاطرات رو زنده نگه داشت ...  (البته همکاری دوستانی مثل : حمزه ملکیان ُ مرتضی محسن زاده ُ پویا سلطانیُ علی اکبر دیبا ُ هادی غیبی ُ حامد عبدالعلی پورُ مبین حاتم مبنیُ کیانوش صدیق نوازُ ابراهیم یاریُ نیما دهقان و... فراموش نشدنیست) 

یک پست دیگه تو این وبلاگ میزارم و اخرین پست این وبلاگ به حساب میاد و به بعد هم فکر نکنین دیگه تو وبلاگ نمیام و این اطمینان رو داشته باشید روزی حداقل یکبار به وبلاگ سر میزنم ...  

 

و منتظر نظرات شما و ایمیل های که راجع به خاطرات و عکس های دوران سربازی چه دوره ۶۲ و چه دوره های دیگه و چه پادگان شهید نامجو و چه پادگان های دیگه که با اسم خودتون در وبلاگ ثبت میشه خواهم ماند. 

 

در پایان لازم میدونم از جناب جهان تیغ و سرکار سوری که از بیننده های اصلی وبلاگ بودند و همینطور جناب بریامون که به دلیل ساخت این وبلاگ از من شاکی شدند و جناب چوبدار و ناخدا دهقان تشکر کنم و  اگر مطلبی در وبلاگ با تمایلاتشون سازگار نبوده عذر خواهی میکنم و هدف این وبلاگ صرفا یاد اوری خاطرات خوش سربازی بود . 

 

و از دوستانی که از بینندگان همیشگی وبلاگ بودن چه کسانی که نظرات اونها همیشه پابرجا بود وچه کسانی که بدون نظر بودند کمال تشکر رو دارم . 

 

همچنین از  امین دفتری ُ محمد دازی ُ هادی خانبازیانُ مصطفی رحیم ابادی؛ امین سیدی؛عبدالرحیم طریک ؛مهدی عبدالهی ؛حماد  و... که به دلایلی نتوانستند از بینندگان اصلی وبلاگ باشند و گهگاهی به وبلاگ سر میزدند تشکر میکنم ...  

 

 توجه : 

 دوست خوبم اقای ابراهیم یاری در فیس بوک گروهی به نام سربازان پادگان شهید نامجو ایجاد کردند که میتوانید با عضویت در گروه با دوستان سربازتون در تماس باشید و از دیگر مزایای این گروه استفاده کنید....  

 این هم لینک عضویت : 

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_151880361533521&ap=1 

 

ای دی ابراهیم یاری در فیس بوک: 

ebrahim yari

 

امیدوارم تا پایان عمرتون نظراتتون رو در وبلاگ ببینم .. 

دلم برای همتون شدیدا تنگ شده ....  

   

پست بعدی یا اخرین پست این وبلاگ هم خلاصه ی جالب و خواندنی این ۲ماه اموزشی هست .... 

 

ای دی من در یاهو: 

spiders_king_usa 

ایمیل: 

poury300@yahoo.com 

ای من در فیس بوک : 

pourya kashfi   

 

                                              موفق و موید و سبز باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
ابی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ق.ظ

پوریا تو صفحه اصلی بزن که بیان تو گروه فیس بوک
گروه
سربازان پادگان حسن رود نیروی دریایی

جهانتیغ پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام .امیدوارم موفق و پیروز باشید

پویا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

همه خاطرات را نگفتی که !!!
خاطره خالی کردن چاه دستشویی برای مرخصی...
خاطره حاجی بکنده...
خاطره سفر لاهیجان با ۴ ترک ۱۲ سیلندر ۴۸ سوپاپه و ملاقات فرمانده گروهان ۲ با ... تو بام سبز...
خاطره اولین مرخصی ساعتی با لباس شوره زده سربازی تو بهترین رستوران رشت...
خاطره شبهای حمام با گلپری...
خاطره ضد حال زدن به مصطفی رحیم آبادی تو ماه رمضان...
و...........

امیر حمزه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

امیدوارم که ابری بر سعادت و نیکبختی شما سایه نیفکند و خرد و تقوی راه شما را منور سازد تا سیاهی شب با دمیدن روشنایی سپیده صبح به پایان برسد.

امین دفتری یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://azkhakbarbad.blogfa.com

سبزترین دلتنگی ها ارزانی تو باد !‌!‌!‌
کاش ادامه میدادی وبلاگ نویسی دوران سربازی رو!
خودمونیم خوبشد بیشتر از ۲ ماه نبودیم وگرنه سفرنامه مینوشتیم!
اما خیلی از کار تو و ابی حال کردم.
اینطور باعث شد بچه ها از هم دور نشن

نیما پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

ایشالا موفق و سربلندباشی .

چرا ناراحتی نیما؟‌

رحیم دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام آقا پوریا
خوبی
حالا ما کم محبت شده ایم یا اینکه از کم سعادتی ماست که نمیتونیم سری بزنبم در هر صورت شرمنده
به هر حال از اینکه دوران خوش سربازی را واسمون تجلی میکنی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد