جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

شبهای اردوگاه

2150 قدم تا شادی
به همت فرماندهان در ادامه تدوین لحظات شادی جهت رفع خستگی همه اهالی پادگان دسته جمعی به اردویی سه روزه آن هم با پای پیاده به 2150 قدمی ساختمان گروهان یکم به محدوده ایی شنی نزدیکی ساحل دریای خزر رفتیم و چادرهای دو نفره را به پا و زیلوهای مندرس را در آن پهن نمودیم هر چند عده ای باز در حال جیم زدن بودند به عنوان مثال محدود افرادی چون بچه های کرمانشاه چادر گرفته اما آن را در زیر تخت های خود پنهان کرده بودند و معلوم نبود شبها کجا به سر می بردند ، افرادی دیگر در اتاق منشی ها با تنقلات و خوراکی های متنوع محفلی گرم برای خود تدارک دیده بودند. 


در شبانگاهان این اردوی به یاد ماندنی اشخاصی نامدار در حلقه های شورانگیز جوانان برومند وطن شغل شریف سبزی فروشی را برگزیده و مدام عموی سبزی فروش را صدا می نمودند و دانشمندان آتی ملت نیز که دسته کمی از او نداشتند (همچون اصغر رحیمی غیورمرد ایلامی) بساط شور و نشاط را با حرکات موزون به پا می نمودند که این ایام بی شک یکی از بهترین و ماندگارترین قسمت های سریال خاطرات سربازی هر اندیشمندی هست. 


گروهان دشمن فرضی (گروهان شهابی پور) نیز آن سوتر از ما خیمه های خود را برافراشته بودند و نیمه های شب و در میان گرگ و میش صبحگاهان تفنگداران دریایی گروهان ما به آنان حمله ور می شدند. 


متل های محل اقامت فاقد هر گونه سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی بود و این مسئله باعث گردید که بار روانی بیشتری بر مهندسین و دکترین وارد گردد به طوری که بین
ارشد تهرانی گروهان شهابی پور و حامد عبدالعلی پور ارشد خوابگاه ششم گروهان یکم به خاطر یک عدد هلوی ناقابل درگیری شود. 


همچنین خرده سربازانی پس از پایان اردو طبیعت زیبای اطراف محل اردوگاه را به آتش کشیده و خسارت جبران ناپذیری به طبیعت بی جان وارد ساختند. 


در پایان اینکه به قول ........ در اردوگاه به گاه رفتیم. 

 

(جای خالی هم تونستید پر کنید


                                        نگاشته شده توسط امیرحمزه

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://zanboorestan.blogsky.com

یادش بخیر
من هم آموزشی حسن رود بودم
یک گروهبان بود که همیشه می گفت می برسمتون منجیل برای اردو و تا روز آخز که تقسیم شدیم هنوز داشتیم می رفتیم اردو منجیل و زندگی در شرایط سخت
با من تماس بگیر

سلام اق حسین .. خوشحال شدم که تشریف اوردید ...

مرتضی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام خوبی داداش شرمنده که این مدت نتونستم بیام تو هم ایمیلتو بذار واسم .چه خبر چی کار می کنی شمارتم که عوض کردی اگه خواستی بذار تماس بگیرم.واسه عکسا چرا رمز گذاشتی مرد ناحسابی کتک می خوای.حتما رمزشم بم بده

امیرحمزه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

سلامی گرم در سرمای سرد زمستان به :
پوریا
دیبا
ابی
نیما
خانبازیان
مبین
احسان شیرخانی
مهدی قدیری
کیانوش

امین

قربون عمو حمزه گل سلام من هم به تو عزیز

امیرحمزه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

من آیینه شور و شیدایی ام
سلحشور نیروی دریایی ام

ابی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://hasanrood.blogfa.com

سربازی من هم تموم شد
یک شنبه 3 بهمن تسویه حساب میکنم.
به امید روزی که همه شما از سربازی خلاص بشید

سلام ...موفق باشی من هم ۱ ماه دیگه رفتنی ام

نیما دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

تبریک خالصانه خدمت ابیه گل
مخلص امیر حمزه گل
مرد مردانه کرد

امیرحمزه دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

ابی تبریک مرا پذیرا باش

تو هم مثل نیمای انزلی چی به خیل کسر خدمتی ها پیوستی فکری به حال ما کنید

سلام داش حمزه عزیز من هم ماه بعد نمام میکنم

امیرحمزه چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

موفق باشی عمرت تمام نشود

سلام حمزه خوبی ؟ من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده در اولین فرصت اس بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد