جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

عکس های پرخاطره قسمت ۴

 

دوستان گلم چند تا عکس جالب گذاشتم که دیدنش خالی از لطف نیست .... عکسی که از در پادگان گرفته شده( البته این عکس در ادامه مطلب قرار داره) دوست خوبمون علی اکبر دیبا  در لحظه ی خداحافظی از پادگان گرفته  و زحمتشو کشیدند واسم ایمیل کردند. 

 

     

 

برای دیدن سایز بزرگ عکس ها روی ان کلیک کنید ... برای دیدن  بقیه عکس ها وارد ادامه مطلب شوید ...

  

  

   

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دیبا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.hoghoghidrdiba.blogfa.com

سلام پوریا جان
خسته نباشی
عکسات خیلی جالب بود
مرسی که عکسی رو که من گرفتم هم تو وبت گذاشتی
اگه شماره صایب رمضانی رو داری لطفا برام بفرست
سلامت باشی

سلام علی جون .... خواهش میکنم//// نه ندارم عزیزم

مبین یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام
دمت گرم پوریا . عکسا خیلی عالی بودن

سلام مبین ... مخلصم ....

امیرحمزه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

بشنو از نی،چون حکایت می کند
واز دوران خدمت روایت می کند
کز هتل حسن رود که جدا شدم
یاران و همرزمان خود را ندیدم
چشمم همی بخواهد دیدارشان
گوشم همی بخواهد گفتارشان

مرتضی محسن زاده دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

داداشه گلم من از تیم فوتبالمون عکس دارم اگه ای دی تو بذاری می فرستم.یادش بخیر با پای برهنه داشتیم با چه شوقی فوتبال بازی می کردیم از شکاره دازی هم عکس دارم خیلی باحاله.یه جایی کاش می ذاشتی بچه ها شماره تماس می ذاشتن
مرسی از زحماتت.

داش مرتضی این ایمیل منه حتما بفرست عکس ها رو

poury300@yahoo.com

و این هم ای دی

spiders_king_usa

نیما دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://hasanrood62.blogfa.com

سلام ممنون ازعکسا ژوریاجان میلم برات اومد ؟امیدوارم راضی شده باشی.ببخش که دیر شد

سلام نیما جون خوبی؟ چک کردن میل تا دو روز اینده واسم مقدور نیست ... مرسی عزیز ... چه عجب تشریف اوردید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد