جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

درس ها زیاد شده

سلام دوستان گلم ....  

 

من در حال درس خوندن برای کارشناسی ارشد  هستم و روز به روز به حجم برنامه ی درسیم اضافه میشه......  

 

اگه اپ نمیکنم به دلیل همین فشار درسی هست .... 

 

از طرف دیگه هم نظرات وبلاگ سر به فلک کشیده ...... 

 

باز هم منتظرم باشید ...  

نظرات 5 + ارسال نظر
جمشید جهانتیغ سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

انشالله موفق باشید. وقبولی شما در دکترا

مبین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام
جناب جهان تیغ خیلی به ما لطف دارنا !

امیرحمزه پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام

به فرموده بنده ،امیدوارم موفق شوید

نیما سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

خوشبحالت که میتونی درس بخونی .ماکه نمیتونیم

سلام نیما جان .. خوبی؟ من هم صبح ها نمیتونم درس بخونم ..

حامد ارشد خابگاه ۶ جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام دادایی خسته نباشی
سلام همه برو بچه های حسن رودی و جنابان فرماندهان
دلم واسه همه تنگ شده
واسه جیم زدنامون با پوریا
بابا جون این همه مطلب در مورد پادگان بود چرا نمینویسی؟
میخوای من بنویسم واست میل بزنم آپ کنی؟
در ضمن شاید دوستان ندونن ولی واسه من یکی کلاس ارشد نزار پوریا
البته کاش که راس بگی ادم بشی بخونی ولی من که اونجوری دیدمت ....
شوخی کردم دماغت کج نشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد