جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

جامع ترین وبلاگ سربازی،کد234دوره 62شهید نامجو

این است پادگان شهید نامجو یا هتل حسن رود دوره ۶۲

عکس های یادگاری قسمت ۲

این عکس ها رو دوست عزیزمون مبین حاتم مبنی میل زده .دستت درد نکنه مبین جان .شما هم میتونید عکساتون رو میل کنید تا واستون تو وبلاگ بزارم.. امیدوارم این وبلاگ بهونه ای بشه تا دوستان همدیگه رو از یاد نبریم.... برای دیدن عکس های بزرگتر روش کلیک کنید وبرای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب برید.. این عکس ها اکثرا برای خوابگاه ۶ میباشد. 

 

البته از احمد ربیعی و پویا سلطانی هم تشکر میکنم که بسیاری از عکس های قسمت ۱ رو واسم میل کردند 

 

 

       

  

نظرات 2 + ارسال نظر
کیانوش دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

پوریا این قالب لعنتی رو عوض میکنی یا بدم کلا عوضت کنن . .....

کیانوش دهنت سرویس من که قالب رو عوض کردم ... گیر دادی ها ... قالب رو فقط به خاطر تو عوض کردم.. دلم واست تنگیده

کیانوش دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

اولا سلام به همه . مردک این عکس آبشار چی هست پشت صفحه وبلاگ عاشقانه راه انداختی مگه ؟ دوم امین سیدی تابلوت رو برات فرستادم . سوم من دارم میرم معلوم نیست کی بتونم سر بزنم ولی همه اینجا دور هم جمع باشن من که میرم یزد سر پویا خراب شم . سیرجان دارم میام . به یاد همه بچه های خوابگاه 6 گروهان یکم . گردان 3 .

خوش بگذره بهت کیانوش... عکس ابشار خیلی قشنگه ..تو منو روانی کردی... از دیشب تا حالا دارم این قالی رو تغییر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد